Convocatòria CEI de pràctiques en empreses 2017_Estudiantat de màster

La UPC convoca un programa de pràctiques per contribuir a la millora de l'ocupació, la cohesió social i el desenvolupament econòmic del territori.
Convocatòria CEI de pràctiques en empreses 2017_Estudiantat de màster

En el marc dels Campus d’Excel·lència Internacional, la UPC convoca un programa d’ajuts adreçats a les empreses, spin-offs i start-ups ubicades al Parc UPC, a la incubadora ESA i sorgides de l’entorn de la nostra universitat, per incorporar estudiants de màster UPC en pràctiques acadèmiques externes (extracurriculars).

La durada de les beques serà de fins a 5 mesos, amb una jornada de treball de màx. 25h i amb una remuneració total màx. de 590€. El període per realitzar les pràctiques s’ha ampliat fins al 31 maig de 2018, i el termini per a que les empreses presentin la sol·licitud amb el candidat s’ha prorrogat fins al 30 de juny. Podran beneficiar-se del programa els estudiants de màster dels cursos 2016-2017 i 2017-2018.

Consulteu més informació i les vacants disponibles:

Campus de l'Energia

Barcelona Knowledge Campus