e-Tech Racing presenta nou vehicle

L'associació e-Tech Racing presenta el nou monoplaça amb el que competirà a la Formula Student aquest estiu.
e-Tech Racing presenta nou vehicle

L'associació e-Tech Racing presenta aquest dimecres 29 de juny a les 18 h el nou monoplaça ETR07, amb el que competirà enguany a la Formula Student.
La presentació del vehicle es realitzarà a la seu del Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (Enginyers BCN), al carrer Consell de Cent, 365 de Barcelona.

Les places per assistir-hi presencialment són limitades, així que per fer-ho cal contactar amb l'equip a través del seu correu electrònic mk.eebe.etechracing@upc.edu, o bé a través del seu perfil d'Instagram, https://www.instagram.com/etechracing/ (també es podrà veure en directe online des del perfil d'Instagram o al seu canal de You Tube).

El nou vehicle, 100% elèctric, serà amb el que l'associació competirà a les cites de la Formula Student d'aquest estiu. Per una banda, del 12 al 17 de juliol participaran a la competició que es realitza a Itàlia, al circuit Riccardo Paletti. I del 29 d'agost al 4 de setembre serà a Espanya, al Circuit Parc Motor de Castellolí.