Eleccions parcials per a la renovació de la Junta d'Escola 2019 - EEBE

El dia 5 de novembre amb l'exposició pública del cens electoral provisional, s'inicia el procés electoral per a la renovació de les vacants de la Junta d'Escola dels diferents col·lectius que la componen.
Eleccions parcials per a la renovació de la Junta d'Escola 2019 - EEBE

Per indicació de la Directora de l'Escola, d'acord amb el Reglament de l'EEBE i amb el Reglament Electoral de la UPC, em plau informar-vos de la convocatòria d'eleccions per a cobrir vacants la Junta d'Escola de l'EEBE, que es celebraran per votació electrònica del dia 4 de desembre de 2019 a les 10:00h fins el dia 10 de desembre de 2019 a les 9:59 h, ininterrompudament.

La publicació de tot el procés es farà mitjançant la web de l'EEBE i el tauler d'anuncis ubicat a la planta baixa de l'Edifici A.

Beatriz F. Giraldo Giraldo
Secretària Acadèmica - EEBE

Renovació parcial de la Junta d'Escola - EEBE per a cobrir les vacants de diferents col·lectius

Consulta el calendari