El Programa Emprèn UPC i el concurs Explorer del Banc Santander obren les portes als estudiants de l'EEBE

El Programa Espai Emprèn UPC aterra a l'EEBE amb l'objectiu de donar impuls a la generació de projectes innovadors a través de diferents iniciatives, una d'elles, la selecció de candidats pel concurs Santander Explorer amb premis de fins a 30.000€ i viatges a Silicon Valley. Inscriu-te!

Els estudiants del Campus de Diagonal-Besòs d’entre 18 i 31 anys ja poden inscriure's al concurs Santander Explorer que té com objectiu l’impuls del talent jove i la generació de projectes innovadors a través del Programa Emprèn UPC que al llarg de l'any 2020 obrirà un Espai Emprèn al campus per pre-incubar projectes empresarials sorgits d'estudiants, investigadors i, en definitiva, de qualsevol membre de la comunitat que tingui una idea emprenedora de base tecnològica.

Els estudiants de la UPC seleccionats per al concurs Explorer, optaran a un premi de 30.000 euros i un viatge a Silicion Valley per presentar-hi el projecte. Tots els participants al concurs, formaran part del major ecosistema d’emprenedoria universitària del món a través d’una plataforma online exclusiva.

La UPC impulsa projectes emprenedors de base tecnològica entre els seus estudiants, en són exemples l’startup Goin, una aplicació per a mòbil per automatitzar el rendiment dels estalvis dels seus usuaris i que ha estat seleccionada com la millor startup del món per la prestigiosa comunitat de hackers de Sant Francisco. O l’empresa Mitiga Solutions, guanyadora del la 1ª Edició del programa d'Acceleració de Barcelona Activa que ha creat un software innovador per companyies aèries i asseguradores que soluciona els problemes causats pels núvols del cendra provinents d’erupcions volcàniques.

El Programa Emprèn UPC és un recurs exclusiu per l'EEBE pensat i dissenyat per ser utilitzat pels seus estudiants en un entorn digital, obert i col·laboratiu on es podran pre-incubar projectes empresarials a través d’un assessorament personalitzat i exclusiu i disponible durant tot l’any.

Si tens una idea, ara és la teva oportunitat, apunta’t al Programa Emprèn UPC i t’ajudarem a tu i/o al teu grup a donar forma al teu projecte empresarial: no t'ho pensis més i apunta't !!

Inscripció al Programa Emprèn UPC - EEBE:

envia'ns nom i cognoms, telèfon de contacte i estudis cursats/cursant a: