Estudiantat de l'EEBE premiats en la Fira K- Inovyn International Award 2019

Els nostres estudiants del Màster universitari en Eginyeria Química i del Màster universitari en Ciència i Enginyeria de Materials, que havien estat finalistes de l'Inovyn International Award han obtingut un reconeixement a Düsseldorf, a la fira K,la fira més important del món dedicada al plàstic i al cautxú. Enhorabona!
Estudiantat de l'EEBE premiats en la Fira K- Inovyn International Award 2019

Del 16 al 23 d'octubre de 2019 es celebra a Düsseldorf (Alemanya), la Fira K, fira líder del sector dedicada al plàstic i al cautxú.

Estudiants del Màster universitari en Eginyeria Química i del Màster universitari en Ciència i Enginyeria de Materials de l'EEBE, que havien estat finalistes de l'Inovyn International Award -veure notícia EEBE-, han obtingut un reconeixement a Düsseldorf (Alemanya).

El treball presentat per els/les estudiants del Màster universitari en Eginyeria Química, "Urban Jungle: Hydroponics scaled to urban living", ha rebut una"Special Commendation in the Sustainability Innovation Category"

El treball presentat per els/les estudiants del Màster universitari en Ciència i Enginyeria de Materials, "E-Dock: parking for electric scooters in Barcelona" han obtingut el "Bronze Winner" en la Categoria "New Product Innovation".