FIRST LEGO LEAGUE -2020. T'hi apuntes?

El dissabte 8 de febrer, a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), estudiants de primària i secundària hauran de resoldre, amb els seus robots LEGO MINDSTORMS Education, diferents missions relacionades amb el repte d’aquesta edició...
FIRST LEGO LEAGUE -2020. T'hi apuntes?

CITY SHAPER

Cada temporada FIRST LEGO League proposa un nou repte relacionat amb una temàtica o problemàtica actual. El repte es resol amb el projecte científic –en què els equips utilitzen la seva creativitat per dissenyar una solució innovadora que resolgui un problema real relacionat amb la temàtica proposada– i el joc del robot –els equips han de dissenyar, construir i programar robots utilitzant la tecnologia LEGO MINDSTORMS per superar una sèrie de missions de manera autònoma en un tauler de joc. Cada missió té una puntuació determinada i es tracta d’aconseguir el major nombre de punts en un temps determinat.

Vols formar part de l'organització del torneig?  Participa-hi com a voluntari!

Formulari d’inscripció com a voluntari/voluntària a la FLL (fins al 17 de gener)