HACKATHON FIB - La Marató TV3

La FIB UPC amb altres entitats, organitzen una hackathon coincidint amb la Marató de TV3 sobre malalties minoritàries. Si treballes en projectes, que ajudin als centres mèdics sobre aquests temes. Els dies 13, 14 i 15 de desembre de 2019 bitsxlamarató! Participa!
HACKATHON FIB - La Marató TV3

La Hackathon per les malalties minoritàries, bitsxlamarató, és un esdeveniment organitzat per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), el Barcelona Supercomputing Center (BSC), el Campus Docent de Sant Joan de DéuHackers@UPC (organitzadors de HackUPC), l'Institut d'Investigació de Sant Joan de Déu, el Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) i rarehacks. Ple de creativitat, salut i tecnologia, on un màxim de 500 estudiants, professors, investigadors i qualsevol professional dels àmbits de la salut i de la tecnologia, treballaran en equip, durant 3 dies seguits. Plegats, buscaran i desenvoluparan solucions a reptes per fer front a les malalties i a situacions que persones amb malalties minoritàries es troben, per així millorar la qualitat de vida dels afectats i del seu entorn.

Ells i elles no faltaran! No fallis! La Hackathon inclourà xerrades realitzades per investigadors de l’àmbit mèdic i de les tecnologies, però també testimonis d'algunes persones afectades per alguna malatia minoritària que proposaran els seus propis reptes! Serà una oportunitat única per a què estudiantat, investigadors/es, professorat i qualsevol professional dels àmbits de la salut i de la tecnologia, junt amb persones afectades, treballin plegats per trobar solucions innovadores i pràctiques!
Durant l'últim dia de la Hackathon els equips faran les presentacions i demostracions de les solucions i propostes de solucions obtingudes als reptes presentats el primer dia. El premi serà trobar solucions i donatius per la Marató de TV3! Les persones amb malaties minoritàries us ho agrairan!

AJUDA’LS AMB UN DONATIU

Abans, durant i després de la Hackathon pots col·laborar amb la Marató de TV3, mitjançant el donatiu dels participants, sponsors i/o tota la comunitat universitària de la UPC i més enllà!