III Fòrum: Enginyers emprenedors: L'oportunitat de crear valor econòmic i social en Salut

ENGINYERS BCN dedica aquest 2019 a l'Any de l'Enginyeria Biomèdica. El col·lectiu d’enginyers han d’aportar solucions innovadores, amb l’ajut de la tecnologia, als múltiples reptes que es presenten en hospitals i empreses del sector. El 10 de desembre a les 16:30 a 20 h a la Sala d'Actes de l'EEBE.
Organitzat per:

Organitzat pel Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (ENGINYERS BCN) amb la col·laboració de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est de la UPC (EEBE).

Objectius:

ENGINYERS BCN dedica aquest 2019 a l'Any de l'Enginyeria Biomèdica.

El col·lectiu d’enginyers han d’aportar solucions innovadores, amb l’ajut de la tecnologia, als múltiples reptes que es presenten en hospitals i empreses del sector. Compartir experiències i oportunitats d’innovar amb altres responsables departamentals ha estat sempre un privilegi.

Els avenços biomèdics han estat espectaculars els darrers anys, robots quirúrgics i cirurgia mínimament invasiva, biòpsies líquides per diagnosticar alguns tipus de càncer, o els avenços en la genòmica gràcies a eines computacionals i algoritmes de càlcul complexos capaços d’analitzar quantitats massives de dades en són alguns exemples

L’estreta col·laboració entre els professionals sanitaris i els enginyers permetrà l’arribada de nous dispositius, diagnòstics i equips mèdics gràcies sobretot al treball i l’esforç conjunt d’aquests col·lectius.

Destinataris:

-Adreçat a professionals de l'enginyeria, medicina i infermeria que treballen en projectes d'innovació i dispositius mèdics en hospitals i empreses del sector

-Graduats en enginyeria i estudiants d’últims anys de les Universitats de Catalunya

-Empreses biomèdiques que cerquen talent i oportunitats de contactar amb professionals del sector

Dates i horaris: 10 de desembre a les 16:30h
Durada: 3 hores lectives