El proper 10 d’Octubre a les 12h es realitzarà la jornada “Introducció als Edificis de Consum gairebé Nul - Nearly Zero Energy Buildings (nZEB)” a l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est – EEBE.

L’objectiu de la sessió és introduir als estudiants d’enginyeria que és un edifici nZEB i quines característiques ha de tenir. S’explicaran quins son els reptes de disseny i operació que s’han d’assolir per tal d’aconseguir un parc d’edificis eficients, així com alguns casos pràctics.

La jornada està organitzada pel grup de treball format per l’IREC, LEITAT, EURECAT, CIMNE i l’Institut Català d’Energia, que col·laboren conjuntament per a la promoció dels edificis nZEB. A més, compta amb el suport del Departament de Mecànica de Fluïds de la UPC.