L’EEBE se suma a la celebració del Dia internacional de la dona i la nena a la ciència.

El passat 8 de febrer, l’EEBE va celebrar diferents activitats en relació al dia de la dona i la nena a la ciència

Les principals activitats que es van desenvolupar al llarg de la jornada van ser:

Inauguració de la exposició : “L'enginy (in)visible. Dones i tecnologia: passat, present i futur". Mostra la (in)visible dificultat associada a la promoció del talent femení en l’àmbit tecnològic. Apropeu-vos al vestíbul de l'EEBE per visitar-la!

Presentacion dia de la dona i la nena a la ciència: Les estudiants de les associacions de l’EEBE apropen la enginyeria a noies de diferents IES i escoles de l’entorn del Campus. Durant dues hores, van explicar la seva experiència i els projectes que realitzen. La jornada va finalitzar amb una visita als espais de les associacions.

La inauguració va anar a càrrec del director de l’EEBE el Prof. Luis Llanes, el rector de la UPC el Prof. Francesc Torres  i l’alcalde de Sant Adrià, el Sr. Joan Callau.

Vam tancar el dia  amb una entrevista a la professora Beatriz Giraldo i algunes estudiants del grau de Biomèdica per part de ElDiario.es.