L'EEBE a un dels itineraris del Circular Economy Hotspot Catalonia

L'Escola serà un dels itineraris que es podrà visitar dimecres 17 de novembre en el marc d'aquest esdeveniment que és un punt de trobada per posar en pràctica i consolidar l’economia circular a Catalunya.
L'EEBE a un dels itineraris del Circular Economy Hotspot Catalonia

Dimecres 17 de novembre, de 9 h a 11.30 h, l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) serà un dels itineraris en el marc del Circular Economy Hotspot Catalonia 2021, organitzat per la Generalitat de Catalunya.

Es tracta de la 5a edició d'aquest esdeveniment, i que ja s’ha celebrat a Holanda, Luxemburg, Escòcia, i Bèlgica, amb l’objectiu de compartir experiències i estratègies sobre economia circular, i que tindrà lloc del 15 al 18 de novembre amb un programa de ponències i activitats que giren al voltant de 6 temes per donar una visió integral de l'economia circular.

El programa preveu el dimecres 17 de novembre una sèrie d'itineraris de visita, entre els quals es troba el programat a l'EEBE:

9 h - 9:45 h: A la Sala d'Actes de l'EEBE. Benvinguda a càrrec del sotsdirector de Recerca, Jordi José, i presentació del Campus Diagonal Besòs i de les accions vinculades a l'economia circular (HUB Recircula, Premis TFG i TFM d'Economia Circular, etc.).

9:50 h - 11:05h : visita a laboratoris:

11:15 h 11.30 h: Visita a la Casa TO.

Per participar a les activitats del Circular Economy Hotspot Catalonia 2021 cal acreditar-se prèviament.