L'EEBE celebra l'acte de graduació de la promoció 2020-2021

L'acte de graduació de la promoció de grau i màster del curs 2020-2021 s'ha celebrat divendres 18 de març a l'Auditori del Centre de Convencions Internacional de Barcelona.
L'EEBE celebra l'acte de graduació de la promoció 2020-2021

La promoció del curs 2020-2021, de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), ha celebrat aquest divendres 18 de març l'acte de graduació, tant de graus com de màsters.

Les titulades i titulats han tingut com a padrina de la promoció a la Sra. Gemma Fargas, professora del Departament de Ciència i Enginyeria de Materials a l'EEBE i directora del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC i antiga vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat. Gemma Fargas ha fet una reflexió sobre les desigualtats del món, recomanant als graduats posar en valor els aprenentatges rebuts per ajudar a canviar el món. També els ha demanat que visquin la professió des del respecte, sabent escoltar, liderant des de la humilitat.

El mestre de cerimònies ha estat el delegat de l'estudiantat a l'Escola estudiant del grau en Enginyeria Elèctrica, Sr. Oriol Roda.

La directora de l'Escola, Sra. Adriana Farran, ha obert l'acte donant la benvinguda als assistents, i ha reconegut l'esforç i les dificultats dels titulats fins a poder graduar-se, alhora que els ha animat en la seva nova etapa professionals.

Seguidament la Secretària del centre, Sra. Beatriz Giraldo, ha donat pas a la lectura dels graduats assistents, que han pujat a l'escenari per recollir el diploma de mans dels diferents coordinadors de graus i màsters i sotsdirectors de l'Escola, i han fet la tradicional foto de grup amb els companys i companyes de la promoció.

S'ha comptat també amb el parlament del degà del Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, el Sr. Miquel Darnés.

Un dels moments importants de l'acte ha estat l'entrega dels diplomes als millors expedients, premiats amb un llibre digital donat per l'Escola, i en el cas dels graus amb un any de col·legiació gratuïta a càrrec del Col·legi d'Enginyers, i que han recaigut en:

• Ignacio Moragues Rodríguez, del grau en Enginyeria Biomèdica.
  • Jordi Carbonell Pradas, del grau en Enginyeria Elèctrica.
  • Daniel Pons Rotger, del grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.
  • Marcel Solé Àvila, del grau en Enginyeria de l'Energia.
  • David Muñoz Banderas, del grau en Enginyeria de Materials.
  • David Crespo Pons, del grau en Enginyeria Mecànica.
  • Ignacio Lamarca Barba, del grau en Enginyeria Química, i que ha estat també premiat com a 'Millor expedient de la promoció 2020-2021' amb un xec de 1.000€ gentilesa del Col·legi d'Enginyers.
  • Ignacio Smit Vidosa, del master’s degree in Chemical Engineering - Smart Chemical
  • Marc Josep Bennasar Romero, del master's degree in Interdisciplinary & Innovative Engineering.
  • Albert Ruiz Blavia, del máster universitario en Ciencia e Ingeniería Avanzada de Materiales.
  • Mariana Rojas, de l'Erasmus Mundus master's degree in Advanced Materials Science and Engineering

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, i professor a l'Escola, Sr. Daniel Crespo, ha tancat la tanda de parlaments animant als graduats a no posar-se límits en els seus objectius, i l'acte ha finalitzat amb l'himne universitari, el tradicional Gaudeamus.

L'acte ha comptat amb l'assistència de professorat i membres de la direcció de l'Escola, el delegat del rector al Campus Diagonal Besòs, Sr. Joan de Pablo, així com d'autoritats de l'Ajuntament de Sant Adrià del Besòs, la seva actual alcaldesa, Sra. Filo Cañete, i la regidora d'Educació, Sra. Anabel Jurado; i de l'Ajuntament de Barcelona, representat per Sra. Inma Bajo, consellera de cultura del districte de Sant Martí. Familiars i amics dels graduats i graduades també els han acompanyat durant la cerimònia.