L'EEBE ha acollit la final estatal de la VEX

Més de 40 equips han mostrat sobre aquest cap de setmana els coneixements i destreses apreses durant els darrers mesos amb els seus robots.
L'EEBE ha acollit la final estatal de la VEX

Un minut. És el que separa mesos de preparació, disseny i aprenentage en el món de la robòtica del triomf o la derrota. I 42 equips ho han viscut en la seva pell aquest cap de setmana del 26 i 27 de febrer durant la seva participació a la final estatal de la competició de robòtica VEX Robotics Competiton(obriu en una finestra nova), organitzada per l'associació de l'EEBE PUCRA(obriu en una finestra nova).

Els equips han participat a una de les següents categories: IQ, V5 o VU. La Sala d'Actes de l'EEBE va acolllir l'entrega de premis, conduïda per Paula Olivera, membre de PUCRA. I els premiats de cada categoria han estat els següents:

Categoria IQ

Judges AwardRaptors, del Casal dels Infants. El premi ha estat lliurat per Marta Pegueroles, sotsdirectora de promoció de l'EEBE.

Design Award IQBobCATs Liles, d'Innova't Educació. El premi ha estat lliurat per Javier López, president de PUCRA.

Teamwork Champion AwardSant Jordi robots (1 i 2), del Col·legi Sant Jordi de Palafrugell. El premi ha estat lliurat per Ruth Soto, regidora de Territori sotenible a l'Ajuntament de Sant Adrià del Besòs.

Robot Skills Champion AwardWildcats, d'Innova't Educació. El premi ha estat lliurat per Joan de Pablo, delegat del rector al Campus Diagonal Besòs.

Excellent AwardWildcats, d'Innova't Educació. El premi ha estat lliurat per Filo Cañete, alcaldesa de Sant Adrià del Besòs.

Categoria V5

Judges AwardWhiteraven, de l'INS Joan d'Àustria de Barcelona. Marta Pegueroles, ha estat l'encarregada de lliurar-los el premi.

Design AwardCalceteam, de LOOPA Aula Tecnològica d'Andorra. Ha lliurat el premi Antoni Gil, representant d'HP Espanya.

Robot Skills Champion AwardLion Purples, d'Innova't Educació. Ha lliurat el premi David Pérez, responsable de relació Campus-territori de la Fundació b_TEC.

Tournament ChampionsRobot Two GenerationHumble Boys, ambdós equips de l'escola Vedruna Vall de Terrassa. El premi ha estat lliurat per Jordi Bosch, gerent de la Fundació b_TEC.

Excellent AwardLion Purples, d'Innova't Educació. Inma Bajo, cosellera de cultura del districte de Sant Martí, ha lliurat aquest premi.

Excellent AwardSkyliners, de la Fundació Vedruna Educació. Ha lliurat aquest premi Adriana Farran, directora de l'EEBE.

Categoria VU

Robot Skills Champion AwardWarning, de Vedruna Vall de Terrassa. El premi ha estat lliurat per Lluis Agulló, representant de l'empresa Mitsubishi Factory Automation.

Tournament Champions: Warning, de Vedruna Vall. Muriel Botey, sotsdirectora de qualitat i responsabilitat social de l'EEBE, ha lliurat el guardó.

Excellent AwardWarning, de Vedruna Vall. L'encarregat de donar el premi ha estat Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Fotografies de l'esdeveniment

VEX 2022_1VEX 2022_2