L'EEBE se suma als actes del 25N a la UPC

Dilluns 22 i dijous 25 de novembre es realitzaran actes institucionals i activitats adreçades a la comunitat universitària per commemorar el Dia Internacional per a l’eradicació de la violència contra les dones.
L'EEBE se suma als actes del 25N a la UPC

El 25 de novembre de cada any se celebra el Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones(obriu en una finestra nova) i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (ONU). La violència contra les dones es pot presentar en diferents àmbits: físic, sexual, psicològic i econòmic. L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) se suma a la jornada amb la realització d'una sèrie d'actes institucionals i activitats programades durant la setmana.

Dilluns 22 de novembre

13 h-Taller 'Com vivim les nostres relacions sexoafectives?' adreçat a l'estudiantat de l'EEBE. Anirà a càrrec de l'associació CONEXUS i es farà a la Sala Polivalent A03 de l'EEBE.  Cal fer inscripció prèvia través del correu formacio@conexus.cat

Dijous 25 de novembre

11h- Inscripcions presencials al torneig esportiu no-mixte del 25 N organitzat per la Comissió Feminista de la delegació d'estudiantat de l'EEBE, al hall edifici A.

11:30 h- Minut de silenci. Lectura del manifest de la Comissió Feminista de la delegació d'estudiantat de l'EEBE. Lectura del Manifest 25N de la Comissió Dones i Ciència del CIC. Es faran fotografies pel mosaic conjunt de la UPC contra la violència masclista.

12:30 h- Salutació de la Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Josefina Antonijuan, en format virtual en aquest l'enllaç.
12:45 h- Xerrada: 'Erradicant les violències masclistes: reptes actuals i de futur', a càrrec d'Aina Troncoso, de l'associació CONEXUS. Cal inscripció prèvia en aquest l'enllaç

De 12h a 14 h- Torneig esportiu no-mixte del 25 N organitzat per la Comissió Feminista de la delegació d'estudiantat de l'EEBE, a la pista esportiva del Campus (al cantó de la Residència Xior). Podeu fer també les inscripcions online en aquest enllaç.

De 16h a 17 h- Concert organitzat per la Comissió Feminista de la delegació d'estudiantat de l'EEBE, a la terrassa coberta davant la cafeteria de la residència Xior. Hi actuarà Aina Camps i La Karma. Hi haurà xocolata desfeta per al públic assistent.

Informacions relacionades

25N UPC