Mentors per al SALSA'M BUDDY PROGRAM

Salsa’m, adaptat a la situació actual: les mentories seran en línia i no hi haurà trobades presencials entre estudiants incoming i mentors.Participa!
Mentors per al SALSA'M BUDDY PROGRAM

Us informem que s’ha obert una nova convocatòria per participar en el programa SALSA’M, el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC, tot i que a causa de la situació provocada per la COVID-19 se n’ha modificat el funcionament i les mentories aquest quadrimestre seran només en línia. Vols participar-hi?

Si t’hi apuntes, faràs de mentor virtual d’estudiants incoming i tindràs un reconeixement acadèmic de 3 ECTS. La mentoria s’iniciarà a principis d’octubre i inclourà activitats en línia de familiarització amb l’escola i d’intercanvi lingüístic i cultural. És una experiència que ens sembla enriquidora i que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món.

Aquí trobaràs tota la informació i el formulari d’inscripció

També pots donar una ullada al Facebook del programa:

Tens temps per apuntar-t’hi fins al dia 30 de setembre!