Moritz obre una nova convocatòria del concurs Moritz University

La marca de cervesa organitza dues sessions informatives per informar de la 3a convocatòria del concurs adreçat a estudiantat universitari.
Moritz obre una nova convocatòria del concurs Moritz University

Arranca la tercera edició de Moritz University, un projecte pioner impulsat per la marca de cerveses Moritz  i les principals universitats de Catalunya que té per objectiu impulsar el talent i descobrir els futurs mestres cervesers.

En cada edició participen set universitats catalanes representades cadascuna d'elles per un grup de 6 alumnes que, tutelats pels mestres cervesers de la Fàbrica Moritz Barcelona, s'enfronten a un repte: crear la pròxima cervesa fresca de temporada de la Fàbrica Moritz Barcelona.

Es faran dues sessions informatives en línia de presentació del concurs de l’edició 2022-2023  que  tindran lloc els proper dilluns, 12 de desembre a les 16 hdijous 15 de desembre a les 12 h.

Les persones interessades poden apuntar-se enviant un e-mail a moritz.university@omnicomprgroup.com  indicant la sessió en  la que volen participar.

Un equip d'estudiatat de la Universitat Politècnica de Catalunuya, format entre d'altres Escoles per estudiantat de l'EEBE, va ser el guanyador a la primera edició de Moritz University.