Notícies del lloc
  • Beques per participar en projectes internacionals (cooperació per al desenvolupament) fent activitats de recerca a distància, projectes de diferents àmbits salut, TIC, energia, transport... Termini el 29/02/2020. Més informació a la noticia de la web EEBE.

• Beca d'aprenentatge de 20h setmanals en horari de matí per a col·laborar amb el Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC. Convocatòria núm. 3863, enviar el CV i carta de motivació a: international@upc.edu. Termini el 27/02/20.

• Vols millorar la teva fluïdesa i comprensió oral en anglès? Doncs ara ja pots, ben aprop i gratis! Tindràs la supervisió d'un English coach. Organitza: Servei de Llengües i Terminologia en col·laboració amb les biblioteques de la UPC. Consulta les dates.

• Saps que es una agressió? Saps com respondre-hi? Saps com actuar si algú et demana ajuda? Vine a la formació gratuïta que ofereix la comissió feminista i participa al Punt Lila de Setmana Cultural Formació per a les dones estudiants de l'EEBE. No-mixte i gratuïta. 21 de Febrer de 2020 a les 16h. - Edifici A EEBE.

• UPCoders organitza l'UPCodingWKND, esdeveniment on durant un cap de setmana els participants rebran formació i xerrades sobre intel·ligència artificial per posteriorment poder desenvolupar els seus propis projectes.Del 21 al 23 de febrer a la EEBE Inscriu-te!

• El passat 14 de febrer 2020, al Parc Fòrum es va celebrar la 1ª edició del Visions-STEAM Fòrum, per promoure les vocacions científiques entre els adolescents i els joves, dissenyat per B:SM, la UPC, Ciència 360 i l'equip directiu, professorat, estudiants i tècnics de laboratori de l’EEBE que van fer possible amb la seva expertesa i entusiasme per la ciència aquest projecte!

• 16 equips, més de 130 nois i noies van presentar els seus projectes d'innovació i van resoldre, amb els seus robots LEGO MINDSTORMS Education, diferents missions relacionades amb el repte d’aquesta edició, ‘CITY SHAPER’

• Estàs pensant a fer pràctiques en alguna empresa? Aprofita l'oportunitat que t'ofereix el Fòrum EEBE! Campus Diagonal Besòs, EEBE Edif. A - Aula A1.01 dimecres 26 de Febrer de 12h a 14h. Inscriu-te!

• 10 de febrer a les 10.00h a la Sala d'Actes de l'EEBE

• Oberta la preinscripció als programes de màster de l'EEBE per al curs 2020-21, al portal web UPC-Preinscripció. Del 3 de febrer al 15 de juny de 2020.