Nova convocatòria per sol·licitar les Beques Xior per a estudiantat de l'EEBE

S'obre un nou termini per sol·licitar una de les Beques Xior adreçades a estudiantat de la nostra Escola que s'allotgi en estudis dobles de la residència Xior Besòs durant el proper curs 2021-2022.
Nova convocatòria per sol·licitar les Beques Xior per a estudiantat de l'EEBE

Les Beques Xior per a l'estudiantat de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est s'adrecen a aquelles persones amb rendes familiars baixes i que necessitin allotjar-se durant el proper curs fora del domicili familiar, de manera que queda coberta una part del cost de la seva plaça en un dels estudis dobles de la residència Xior Besòs.

En aquesta nova convocatòria, que estarà oberta fins al 15 de setembre, estan disponibles places en les següents modalitats:

-Beques Xior: Hi ha disponibles 17 places d'aquesta modalitat. A la sol·licitud es tindrà en compte la renda familiar, l'expedient acadèmic, la distància al domicili familiar i si la persona sol·licitant està dins alguns dels supòsits de violència de gènere, discapacitat o víctima de terrorisme. Recordar que per poder optar a la beca cal de sol·licitud de plaça a la residència.

Beques Solidàries Xior: per aquesta modalitat queden disponibles  1plaça. A més dels requeriments de les Beques Xior, es farà una entrevista personal i cal adquirir el compromís per part de la persona becada de comprometre's al menys 3 hores a la setmana a algun projecte vinculat al Campus o a l'entorn del territori i a compartir-lo amb altres estudiants.

Les sol·licituds s'hauran de fer a través d'un tiquet amb el sistema DEMANA EEBE (seleccionant el tema "Beques residència").

Consulta aquí tota la informació dels requeriments per cada modalitat de la beca i com fer la sol·licitud.