Nova convocatòria de les Beques Xior Besòs

Fins al 7 de setembre s'obre una nova convocatòria per a optar a una de les últimes places disponibles de les Beques Xior, adreçades a estudiantat de la nostra Escola que s'allotgi en estudis dobles de la residència Xior Besòs durant el proper curs 2022-2023.
Nova convocatòria de les Beques Xior Besòs

S'ha obert una nova convocatòria de les Beques Xior Besòs per a poder optar a una de les darreres places disponibles. La convocatòria estarà oberta fins al 7 de setembre.

Les beques estan destinades a l'estudiantat de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est i s'adrecen a aquelles persones amb rendes familiars baixes i que necessitin allotjar-se durant el proper curs fora del domicili familiar, de manera que queda coberta una part del cost de la seva plaça en un dels estudis de la residència Xior Besòs.

En aquesta nova convocatòria s'ofereixen 5 places de la modalitat Xior Besòs, que suposa una bonificació del 15% del cost de l'habitació. A la sol·licitud es tindrà en compte la renda familiar, l'expedient acadèmic o la distància al domicili familiar, entre d'altre. Cal recordar que per poder optar a la beca cal fer sol·licitud de plaça a la residència.

Les sol·licituds s'hauran de fer a través d'un tiquet amb el sistema DEMANA EEBE (seleccionant el tema "Beques residència").

Consulta aquí tota la informació dels requeriments per cada modalitat de la beca i com fer la sol·licitud.