Nova jornada de portes obertes a l'EEBE

El dissabte 30 d'abril es celebra una jornada de portes obertes presencial per conèixer els graus de la nostra Escola.
Nova jornada de portes obertes a l'EEBE

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) obre les seves portes al futur estudiants i les seves famílies dissabte 30 d'abril a les 10 h a una jornada de portes obertes en format presencial.

Una oportunitat per poder conèixer els nostres 7 graus, visitar les instal·lacions de l'EEEBE i el Campus Diagonal Besòs i conèixer les diferents associacions en les quals el nostre estudiantat pot participar-hi i posar en pràctica els coneixement adquirits durant la carrera.

Estudiantat i professorat et podran informar de primera mà de tots els dubtes que tinguis dels nostres estudis i de l'EEBE

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia (places exahurides).

NOTA: Cal tenir present que el format presencial està condicionat per allò que les autoritats sanitàries estipulin en el moment de la seva celebració. En el cas que no es pugui dur a terme la jornada en format presencial, ens posarem en contacte amb les persones inscrites al correu electrònic que ens hagin facilitat en el moment de la inscripció.