Oberta la convocatòria d'ajuts per a realitzar docència internacional

S'ha publicat la convocatòria d'ajuts a la mobilitat per a impartir docència STA Erasmus+ KA103 2019/22. Les sol·licituds es podran enviar fins al 26 de novembre.
Oberta la convocatòria d'ajuts per a realitzar docència internacional

El Vicerectorat de Política Universitària ha publicat la convocatòria d'ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme durant el curs acadèmic en el marc del programa ERASMUS+ KA103 de la Unió Europea.

La convocatòria està adreçada al PDI de l'EEBE per a estades per a impartir docència a una universitat estrangera en el marc del programa Erasmus fins al 31 de maig. Els ajuts es poden sol·licitar fins al 26 de novembre a les 14 h.

L'objectiu del programa és ampliar la dimensió internacional de la institució, establir contactes o conèixer noves metodologies docents, entre d'altres.

Per a ampliar la informació del programa, universitats de destí i sol·licitud dels ajuts es pot consultar la pàgina de 'Mobilitat internacional del PDI' al web de l'EEBE.