Oberta la inscripció al programa de recerca internacional d'estiu de l'Aalto Science Institute

Aalto University, institució que forma part de l'aliança Unite! obre fins al 31 de gener la inscripció al programa de recerca internacional amb els principals grups d'investigació de la universitat.
Aalto University

Fins al 31 de gener està oberta la inscripció per participar a l'Aalto University Science Institute Summer Research, un programa que permet a l'estudiantat de grau i màster l'oportunitat de participar en projectes de recerca de qualitat, interactuar amb els principals grups d'investigació d'Aalto així com establir contactes en un entorn internacional. A més, activitats culturals i socials, enriquiran aquesta experiència única a l'estiu.

Aalto University és un dels partners de l'aliança Unite!, de la qual la Universitat Politècnica de Catalunya en forma part.

Hi ha disponibles 70 places a les diferents escoles d'Aalto University, entre elles les escoles de Ciències, Enginyeria, Enginyeria Química o Enginyeria Elèctrica, per participar-hi en diferents projectes de recerca. L'estudiantat serà contractat com a ajudants de recerca pel seu departament d'acollida. El sou és suficient per cobrir les despeses de manutenció, inclòs l'allotjament. A més, el programa inclou activitats culturals i socials per a les persones participants.