Participa a l'enquesta sobre ansietat als exàmens tipus de classes preferides

La Universitat de Lleida demana la col·laboració de l'estudiantat per fer una enquesta sobre el tipus de classes que prefereixen i analitzar el nivell d'ansietat davants els exàmens.
Participa a l'enquesta sobre ansietat als exàmens tipus de classes preferides

El Departament de Medicina Experimental de la Universitat de Lleida ha demanat la col·laboració de l'estudiantat de la nostra Universitat per a què contestin una enquesta sobre l'opinió dels estudiants universitaris de grau pel que fa al tipus d'ensenyament (presencial/on-line/mixte) i per valorar el grau d'ansietat davant dels exàmens en aquests moments davant la incertesa generada per la COVID-19.

Així mateix, el formulari, després de l'enviament, inclou informació perquè els alumnes que creguin necessitar ajuda psicològica, per presentar alts nivells d'ansietat, puguin contactar amb el Servei Psicològic en línia del Departament de Salut de la Generalitat. Aquest servei fa un any que funciona amb optims resultats.

L'enquesta és voluntària i anònima i es pot emplenar accedint a aquest enllaç.