Participa a les accions del 25N a l'EEBE

La nostra Escola se suma a les accions organitzades a la UPC amb motiu del 25N amb actes institucionals i activitats adreçades a la comunitat universitària per commemorar el Dia Internacional per a l’eradicació de la violència contra les dones.
Participa a les accions del 25N a l'EEBE

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) se suma a les accions que s'organitzen a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb motiu del 25N,  Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones(obriu en una finestra nova), reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (ONU), a fi de visibilitat i lluitar en vers a la violència contra les dones, que es pot presentar en diferents àmbits: físic, sexual, psicològic i econòmic.

Les accions compten amb la col·laboració de la Comissió Feminista de l'EEBE. El dia 24 de novembre, de 13 h a 15 h s'instal·larà la Carpa del Punt Lila al hall de l'Escola, per informar del protocol d'assetjament de la UPC i repartir la guia d'igualtat. Es presentarà també el nou roll-up informatiu del Punt Lila.
Aquest espai  d'informació estarà també actiu el 25 de novembre, de 12 h a 14 h. A més, el divendres 25 es farà un minut de silenci i la lectura del manifest de la comissió Dones i Ciència del Consell Interuniversitari Català, davant l'entrada de l'Escola.

Dimecres 30 de novembre, de 12 h a 14 h, també al hall de l'EEBE, tindrà lloc el taller 'Com vivim les nostres relacions sexoafectives?(obriu en una finestra nova)' adreçat a l'estudiantat de l'EEBE i organitzat per l'associació Conexus.

Informacions relacionades

25N UPC(obriu en una finestra nova)

Destaquem pel que fa a les accions organitzades per la UPC el 'Taller de comunicació igualitària', adreçat al PDI i PAS de la Universitat, que tindrà lloc el 30 de novembre, en format en línia, de 12 h a 14 h. Per participar-hi cal fer inscripció prèvia, a través de l'ICE en el cas del PDI, o del Servei de Desenvolupament Professional, en el cas del PAS.

25 EEBE 2022