Participa a l'estudi d'educació afectivosexual a través de pàgines web

El grup de recerca GRASSIR sol·licita la col·laboració de l'estudiantat de l'EEBE per a què participi en un estudi sobre l'ús de pàgines web de salut pública sobre educació afectivosexual
Participa a l'estudi d'educació afectivosexual a través de pàgines web

El Grup de Recerca de l'Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva (GRASSIR), acreditat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca, està realitzant l’estudi: "La Web Sexe Joves com a eina d'informació, formació, comunicació i transformació de la població jove, en la salut afectivosexual i reproductiva: anàlisi amb metodologia mixta”.

La pàgina Web Sexe Joves (WSJ) està en funcionament des de l’any 2006 i és un projecte de la Generalitat de Catalunya i l'Institut Català de la Salut (ICS), amb l'objectiu de contribuir a que els joves gaudeixin d’una sexualitat saludable, plena i responsable, juntament amb la prevenció d’embarassos no planificats i d’infeccions de transmissió sexual.

Amb la finalitat de disposar de dades essencials per avaluar aquesta web es demana la col·laboració de l'estudiantat de l'EEBE de fins a 25 anys per a què participi en aquest estudi contestant aquest qüestionari. El GRASSIR vol saber si la coneixen, si en fan ús, si hi tenen facilitat d’accés, si els hi és útil i si troben que els seus continguts són pertinents, amb la finalitat de millorar-la.

La participació de l'alumnat és completament voluntària, anònima i confidencial. Per a qualsevol dubte o pregunta sobre el projecte, podeu contactar amb la investigadora principal del projecte: Laura Montero i Pons correu electrònic: lmontero.ics@gencat.cat