Participa a l'Unite! Virtual Exchange Program

Unite! ofereix un programa d'intercanvi virtual que permet seguir online assignatures optatives de l'àrea de l'energia.
Participa a l'Unite! Virtual Exchange Program

L'aliança Unite!, a la que pertany la Universitat Politècnica de Catalunya, posa en marxa per al proper curs un programa d'intercanvi virtual en el qual es podran realitzar assignatures optatives de l'àrea de l'energia.

Hi poden participar en aquest programa l'estudiantat del Master's degree in Interdisciplinary & Innovative Engineering amb posibilitat d'escollir quatre de les cinc assignatures del seu itinerari d'especialització i escollir una de les assignatures del programa.

Per aplicar-hi cal enviar un correu electrònic al sotsdirector de relacions internationals, Raúl Benítez, a l'adreça raul.benitez@upc.edu abans del 30 de maig.

Per a més informació consultar la pàgina de la unitat de Relacions Internacionals.