Participa al programa de voluntariat Rossinyol

El programa de mentoria i acompanyament a menors d'entre 11 i 15 anys està reconegut amb crèdits ECTS
Participa al programa de voluntariat Rossinyol

L'entitat Servei Solidari ofereix 150 places per a què estudiantat universitari participi al Programa Rossinyol de mentoria amb adolescents. El programa s'enfoca en el lleure entre estudiantat voluntari, universitari o de grau superior, i alumnat de centres educatius situats en entorns vulnerables de Barcelona, Sant Adrià de Besòs, Sabadell i l'Hospitalet de Llobregat.

Cada persona voluntària s'emparella amb un noi o una noia d'entre 11 i 15 anys, amb l'objectiu de fomentar la cohesió social i la igualtat d'oportunitats. La disponibilitat que és demana és d'una tarda a la setmana o una estona durant el cap de setmana, un mínim de 3 hores, al llarg del curs acadèmic. En aquestes trobades es realitzen activitats de lleure i de descoberta de l'entorn de la ciutat.
A més, hi ha una formació inicial i de seguiment al llarg del projecte. El programa es reconeix amb 6 crèdits ECTS a l'estudiantat universitari participant.

Si t'interessa participar al programa pots fer la sol·licitud a través d'aquest formulari. I si vols més informació, passa per l'estand que Servei Solidari tindrà a la Festa de Benvinguda de l'Escola, dimecres 5 d'octubre, o bé connecta't a la reunió online que tindrà lloc dijous 6 d'octubre, a les 15 h.

Més informació: