Pla UPC ENERGIA 2020. Projectes de certificació energètica

T'interessa l'eficiència energètica? Col.labora amb professionals del sector en la certificació energètica d'edificis UPC.
Pla UPC ENERGIA 2020. Projectes de certificació energètica

Si t’interessa l’eficiència energètica, pots participar en un projecte real col·laborant amb professionals del sector en la certificació energètica d’edificis UPC. El procés de certificació es du a terme gràcies a la col·laboració del professorat i estudiantat mitjançant treballs de recerca i docència.

Dins el Pla UPC ENERGIA 2020, la UPC te l'objectiu d'analitzar i certificar energèticament tots els edificis de la universitat en els propers 2 anys, obrint la participació a professorat i estudiantat. Si vols integrar aquest repte en la teva activitat acadèmica, contacta i emplena aquest formulari.

Participaràs en l’elaboració de les tasques de certificació dels edificis corrsponents i rebràs un diploma "CampusLab" acreditatiu de la feina realitzada.