Premis UPC - Economia Circular. Coneix qui els ha guanyat!

1ª edició dels Premis UPC d’Economia Circular, impulsats pel Hub Recircula UPC-AMB., lliurats virtualment, el 24 de novembre, en el marc de la 5a Jornada UPC Recircula.
Premis UPC - Economia Circular. Coneix qui els ha guanyat!

1ª Edició - Premis UPC d'Economia Circular

Aina Deus, graduada de l'Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), i Carlos Jiménez, titulat amb el màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat, que imparteix l'Institut Universitari de recerca en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (IS.UPC), han guanyat la primera edició dels Premis UPC d’Economia Circular, promoguts pel Hub Recircula UPC-AMB amb seu al Campus Diagonal-Besòs

En aquesta primera edició, s’han rebut 31 treballs, 18 de fi de grau i 13 de fi de màster dels darrers tres cursos, que han estat avaluats seguint criteris d’originalitat, caràcter innovador i circularitat, i impacte social i econòmic, entre d'altres.

Els premis van ser atorgats virtualment en el decurs de la 5ªJornada UPC Recircula, durant la qual la directora de l'EEBE, Adriana Farran, va ser l'encarregada de lliurar el premi UPC al Millor TFG en Economia Circular.

Aquí pots consultar la notícia sencera