Premis Wonnow per estudiantes STEM

CaixaBank i Microsoft premien l'excel·lència femenina en carreres universitàries tècniques
Premis Wonnow per estudiantes STEM

CaixaBank i Microsoft llancen els Premis WONNOW, una iniciativa que aposta pel talent i pretén impulsar la diversitat i la presència de dones en l'àmbit de la tecnologia i les ciències des de l'inici de la seva carrera professional.

- Aquests guardons s'adrecen a alumnes matriculades en l'últim curs de les carreres STEM -Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques- de totes les universitats espanyoles.

- El termini per presentar les candidatures està obert fins al 30 de juny i es pot fer a través del web www.WonnowAwards.com

- S'entregaran 11 premis: un en metàl·lic a l'alumna amb millor expedient acadèmic, que rebrà una dotació econòmica de 10.000 euros, i d’altra banda es guardonarà a 10 estudiants, que tindran accés a una beca remunerada per treballar a CaixaBank i a més podran participar en un programa de mentoring de Microsoft.

Participa!