Programa de Préstecs UPC Alumni

Nova convocatòria del Programa de préstecs UPC Alumni 2019. Consulta les bases per conèixer els documents i procediments necessaris per sol·licitar un préstec

El programa de Préstecs UPC Alumni proporciona oportunitats de futur als estudiants de la UPC amb altes capacitats acadèmiques, amb la qual cosa trenca les barreres econòmiques que els dificulten l'accés a la formació superior. Poden optar a la convocatòria els nous alumnes de grau del CFIS així com l'estudiantat que vol realitzar  un Erasmus o el TFG/TFM a l' estranger.

Nova convocatòria del Programa de préstecs UPC Alumni 2019. Consulta les bases(obriu en una finestra nova) per conèixer els documents i procediments necessaris sol·licitar un préstec.

1. Del dia 3 de juny al dia 28 de juny, per estades internacionals com ara realitzar un Erasmus o el TFG/TFM a l'estranger.
  2. Del dia 3 de juny al dia 5 de juliol, per als nous alumnes de grau del CFIS.