Recircula Challenge rep el Premi UPC al Compromís Social

En la modalitat de la Sostenibilitat, el jurat ha reconegut el valor d’aquesta iniciativa promoguda pel Hub Recircula UPC-AMB amb seu a l'EEBE.
Recircula Challenge rep el Premi UPC al Compromís Social

El jurat de la segona edició del Premi UPC al Compromís Social: Canvia el Món amb la UPC, adreçat a la comunitat de la Universitat, ha reconegut la tasca que desenvolupen en aquest àmbit la professora Núria Castell i els projectes Mineria per al Desenvolupament (MpD), Let’s Open CIties for US (LOCUS) i Recircula Challenge promoguda pel Hub Recirdula UPC-AMB.

• En la modalitat de la Sostenibilitat, el projecte Recircula Challenge, el jurat ha reconegut el valor d’una iniciativa promoguda pel Hub Recircula UPC-AMB, amb seu a l'EEBE, per cercar solucions a reptes reals i urgents de l’economia circular mitjançant l’aprenentatge col·laboratiu d’equips d’estudiantat universitari. S’ha destacat especialment el gran nombre de persones i institucions que col·laboren en la iniciativa: internament, amb la implicació d’estudiantat, PDI i PAS de la UPC i, externament, amb la participació, en forma de col·laboracions i de patrocinis, de diferents administracions públiques, empreses i entitats del tercer sector. En el marc de la competició, la diversitat de la participació quant a estudis, universitats i gènere ha motivat el desenvolupament de solucions innovadores i multidisciplinaris.

El lliurament dels premis tindrà lloc el 15 d’octubre en el marc de la jornada ’50 anys de Ciència i Consciència’, en què es posarà en valor l’aposta de la ciència oberta i ciutadana de la UPC.