Romina Belen Puglisi d'Enginyeria de l'Energia EEBE, guanyadora del Women in Energy Award

Junt amb Alejandra Carrillo di Giacomo de la Universitat La Salle Ramon Llull, amb el seu projecte ImaGym, van guanyar aquesta categoria i resten a l'espera de guanyar la Final del Go Green in the City - Schneider Electric.

Romina Belén Puglisi, estudiant d'Enginyeria de l'Energia de la EEBE de la Universitat Politècnica de Catalunya, y Alejandra Carrillo Di Giacomo, de la Universidad La Salle Ramón Llull amb el seu nou model de gimnàs ImaGym van obtenir el premi especial en la categoria Women in Energy Award, com a equip íntegrament femení, del certamen Go Green in the City.

Aquest certamen, convocat per la multinacional francesa Schneider Electric, premia les idees més innovadores en el sector de la gestió i l'automatització energètica.

ImaGym, és un nou model de màquines de gimnàs, amb les que, mentre els usuaris les utilitzen, generen energia que es dóna a persones i/o comunitats amb probresa energètica.

L'equip guanyador es triarà entre els vuit finalistes, entre els qual es troben la Romina i l'Alejandra, durant la celebració del Innovation Summit Barcelona 2019 de Schneider Electric, que es celebrarà els propers dies 2 i 3 d'octubre a Barcelona.