SALSA'M. Programa de mentors de la UPC

S’ha obert una nova convocatòria per participar en el programa SALSA’M, el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC. Vols participar-hi?
SALSA'M. Programa de mentors de la UPC

El programa de mentors SALSA'M connecta estudiants locals amb estudiants internacionals que fan una estada acadèmica a la UPC.

Si t’hi apuntes, faràs de mentor d’un estudiant incoming i tindràs un reconeixement acadèmic de 3 ECTS.

La mentoria es fa durant les primeres setmanes de curs i inclou activitats de familiarització amb l’escola, d’acompanyament i d’intercanvi lingüístic i cultural. És una experiència enriquidora que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món.

Aquí trobaràs tota la informació i el formulari d’inscripció i el Facebook del programa

Tens temps per apuntar-t’hi fins el dia 20 de gener!