S'engegen els tallers d'orientació professionals amb una formació per aprendre a crear i actualitzar el currículum

UPC Alumni organitza el 23 de novembre el taller en línia 'Posa a punt el teu Currículum Vitae'.

Es posen en marxa les sessions d'orientació professional d'aquest curs a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) amb un taller en línia organitzat per UPC Alumni.
Es tracta del taller Posa a punt el teu Currículum Vitae, que té com a objectiu ensenyar a l'alumnat a preparar un currículum funcional, però alhora atractiu i que ensenyi tot el potencial de l'aspirant a un lloc de treball. La formació té com a objectiu ensenyar a tenir un bon currículum que ajudi a presentar l'objectiu professional de l'estudiantat i que això li permeti arribar a les ofertes que més l'interessin, projectant la seva millor imatge davant les persones reclutadores.

El taller es realitzarà en format en línia, dimecres 23 de novembre de 12 h a 14 h. Per participar-hi cal fer inscripció prèvia a través d'aquest formulari.