Sessions informatives sobre el programa de mobilitat UNITECH

Si estàs cursant un màster universitari a la UPC i vols participar al curs 2023-2024 en aquest programa de mobilitat internacional, assisteix a les sessions informatives que tindran lloc a diferents campus de la UPC.
Sessions informatives sobre el programa de mobilitat UNITECH

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) organitza tres sessions informatives adreçades a l'estudiantat de màster que el proper curs desitgi participar al programa de mobilitat UNITECH, que es realitzaran en diferents dates i campus de la Universitat.

Les sessions organtizades a la UPC seran presencials. D'altra banda, UNITECH Alumni Association (associació d'ex-alumnes del programa UNITECH) organitza aquest hivern dues sessions informatives generals sobre el programa, aquestes en format online i per les quals cal fer inscripció prèvia:

Data de la
sessió informativa
d'inici
TipusLlocSala
(o link per assistir-hi)
23/11/2022 11:30h Específica UPC, presencial Campus Nord
UPC, Barcelona
sala A3-002
(edific A3 del Campus Nord UPC)
24/11/2022 17:00h General, online online Link per assistir-hi (obriu en una finestra nova)
30/11/2022 12:00h Específica UPC, presencial A Terrassa, a l'ESEIAAT Sala de conferències TR1
(Carrer Colom, 1)
01/12/2022 12:15h Específica UPC, presencial Campus Sud
UPC Barcelona, a l'ETSEIB
sala LS.1
15/12/2022 17:00h General, online online Link per assistir-hi (obriu en una finestra nova)

Més informació al web del Gabinet de Relacions Internacionals i Institucionals.