S'obre la convocatòria per participar a M2m

Fins al 26 de setembre es pot sol·licitar participar al programa de mentoria com a mentorada. També estan obertes les inscripció les professionals que vulguin ser mentores.
S'obre la convocatòria per participar a M2m

El programa de mentoria M2m, coordinat pel Club de Dones Politècniques s'adreça a dones que estiguin cursant els últims crèdits de carrera i a dones titulades per la Universitat Politècnica de Catalunya, amb un màxim de 4 anys d'experiència, amb l'objectiu de fomentar el seu desenvolupament personal i professional tant en l'àmbit acadèmic com en el professional.

A la mentoria s'estableix una relació de desenvolupament personal a través de la qual una persona més experimentada dona suport a una altra persona amb menys experiència o coneixements, en temes lligats a l'empoderament i el desenvolupament personal.

La inscripció en el programa M2m  per aquesta edició 2021-2022 segueix tres fases:

• inscripció: oberta fins al 26 de setembre.
  • selecció de les participants: 27,28 i 29 de setembre.
  • comunicació de resultats: 30 de setembre.

Pots fer sol·licitud de participació com a mentorada M2m emplenant aquest formulari

I si ets una dona que vol aportar la seva expertesa i que ha desenvolupat una carrera professional acadèmica o empresarial en els àmbits de coneixement propis de la UPC,  i vols ser mentora M2, registra't en el següent enllaç.

Més informació:  https://alumni.upc.edu/ca/carreres-professionals/mentoria