S'organitza un taller sobre micromasclismes en la recerca a l'EEBE

El taller, adreçat especialment a l'estudiantat de màster i doctorat de l'Escola, tindrà lloc dijous 27 de gener en format presencial.
S'organitza un taller sobre micromasclismes en la recerca a l'EEBE

L'associació Connexus organitza dijous 27 de gener de les 11.30 h a les 13:30 h un taller sobre micromasclismes adreçat a estudiantat de màster i doctorat.

El taller, que forma part del KOM-BioInspireSensing, es farà en format híbrid i s'impartirà en anglès:

-Presencialment es podrà realitzar a la Sala Polivalent de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est.  Edif. A

-En el cas de voler seguir-lo online us podreu connectar a través de Google Meet en aquest enllaç.

L'objectiu d'aquest taller és fer una revisió sobre possibles conductes que es fan sense ser conscients que són micromasclisme, per tractar d'evitar-les. Serà una xerrada oberta, centrada en el món universitari en un ambient de recerca científica i també laboral.

La participació és lliure i es demana simplement enviar un correu electrònic a l'adreça neus.gil@upc.edu