Taller d'orientació professional per a trobar feina o pràctiques

UPC Alumni organitza per a l'estudiantat de l'EEBE aquest taller en línia el dijous 1 de desembre a les 14 h.
Taller d'orientació professional per a trobar feina o pràctiques

UPC Alumni realitzarà el taller d'orientació professional 'On puc trobar feina/Practiques?', adreçat a l'estudiantat de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

Al taller es donaran orientacions de com organitzar-se per cercar una feina; com accedir a la borsa de pràctiques de l'Escola i conèixer altres espais de la Universitat Politècnica de Catalunya on també s'ofereixen ofertes laborals o de pràctiques. També s'orientarà als assistents com informar-se de les empreses del seu sector i què cal i on buscar feina fora del país, així com si és o no útil fer autocandidatures.

El taller es realitzarà en format en línia dijous 1 de desembre a les 14 h i per participar-hi cal fer inscripció prèvia a través del formulari.