Taller professional d'habilitats comunicatives

UPC Alumni ofereix el 19 de gener a l'estudiantat de l'EEBE un nou taller professional per millorar les habilitats comunicatives
Taller professional d'habilitats comunicatives

Arriba una nova sessió dels tallers professionals per millorar les habilitats personals i professionals. En aquesta ocasió es tracta d'un webinar per millorar les habilitats en l'àmbit de la comunicació.

• Identifica els factors que distorsionen el procés de comunicació interpersonal.
  • Coneix les principals característiques d’una persona valorada com a bona comunicadora
  • Analitza el teu propi estil comunicatiu per identificar els punts forts i febles.
  • Incrementa els teus recursos personals quan has de comunicar.

El taller es realitzarà en format online dimecres 19 de gener de 12 h a 14 h i per participar-hi cal fer inscripció prèvia.

Per a més informació contactar amb UPCAlumni: https://alumni.upc.edu/ca o escriu un correu a: carreresprofessionals.alumni@upc.edu