Tallers de campanyes creatives sobre el dret d’asil amb ACNUR

El Centre de Cooperació i Desenvolupament de la UPC juntament amb ACNUR proposen aquests tallers sobre els drets de les persones refugiades adreçats a l'estudiantat de grau i màster.
Tallers de campanyes creatives sobre el dret d’asil amb ACNUR

El Comitè Català de l'Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats (ACNUR), conjuntament amb les universitats catalanes organitzen una sèrie de tallers interuniversitaris que consten d'una formació online de 25 hores (12,5 h de treball simultani i 12,5 h de treball asíncron) sobre com fer campanyes de sensibilització sobre el dret d'asil.

Els tallers s'adrecen especialment a l'estudiantat de grau i màster, la participació és gratuïta i té el reconeixement d'1ECTS per a estudiants de grau de la UPC.

Sota el lema #Somrefugi, la campanya compta amb pressupost i acompanyament d'experts de l'ACNUR i la segona edició es realitzarà els dies 14, 16, 21 i 23 de febrer de 9h a 12h, i 10 de març de 10h a 12h. Posteriorment hi haurà una 3a edició al març/abril i una 4a edició a l'abril/maig.

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia, i comportarà, entre d'altres, el compromís de realitzar la formació i el voluntariat.