Vens en bici a l'EEBE? Aparcament vigilat i gratuït o a preus reduïts per a tu - Bici Amiga

Bici Amiga ofereix davant del Campus aparcament vigilat, gratuït per als estudiants de grau i màster de l'EEBE i a preus reduïts per a la resta de membres de la comunitat UPC.

Bici Amiga és un projecte de la Fundació Formació i Treball, la missió de la qual és inserir a persones en risc o en exclusió social al mercat laboral.

Bici Amiga ha signat un acord amb la UPC per tal de que l'aparcament de bicicletes situat al front mateix del Campus -Eduard Maristany, 4- sigui gratuït per l'estudiantat de grau i màster de l'EEBE i la resta de col·lectius gaudiran de tarifes reduïdes.

Només caldrà passar per les instal·lacions i identificar-se amb el carnet d'estudiant i tramitar l'alta, que té un cost de gestió de 5€.

A la resta de col·lectius de la comunitat UPC ofereixen tarifes reduïdes (per ex. 1€ al dia, 8€ al mes o 45€ l'any), Consulteu-les!

L'horari del pàrquing Bici Amiga és

• De dilluns a divendres de 7:30 a 21:30 hores
  • Agost tancat

Recordeu que dins el recinte del Campus Diagonal Besòs no es poden aparcar les bicicletes. Tampoc no es podran entrar dintre dels edificis (tret de les bicicletes plegables).