Vens en bici a l'EEBE? Aparcament vigilat i gratuït o a preus reduïts per a tu - Bici Amiga

Bici Amiga ofereix davant del Campus aparcament vigilat, gratuït per als estudiants de grau i màster de l'EEBE i a preus reduïts per a la resta de membres de la comunitat UPC.

Bici Amiga és el projecte de la Fundació Formació i Treball amb la missió d'inserir a persones en risc o en exclusió social al mercat laboral.

Bici Amiga ha signat un acord amb la UPC per tal de que l'aparcament de bicicletes situat al front mateix del Campus -Eduard Maristany, 4- sigui gratuït per l'estudiantat de grau i màster de l'EEBE i la resta de col·lectius gaudiran de tarifes reduïdes.

Només caldrà passar per les instal·lacions i identificar-se amb el carnet d'estudiant i tramitar l'alta, que té un cost de gestió de:

• Fins el 15 de setembre de 2018 serà de 3€
  • A partir del 16 de setembre de 2018 serà de 5€

A la resta de col·lectius de la comunitat UPC ofereixen tarifes reudïdes (per ex. 8€ al mes o 45€ l'any), Consulteu-les!

L'horari del pàrquing Bici Amiga és

• De dilluns a divendres de 7:30 a 21:30 hores
  • Agost tancat

Recordeu que dins el recinte del Campus Diagonal Besòs no es poden aparcar les bicicletes des de setembre 2018. Tampoc no es podran entrar dintre dels edificis (tret de les bicicletes plegables).