Vols participar al programa de mentoria del Programa Rossinyol?

Vols ser part del canvi social? Vine a la presentació! Dia:4 d'octubre Hora:13h LLoc:Sala d'actes. Participa i aconsegueix crèdits ECTS.
Vols participar al programa de mentoria del Programa Rossinyol?

El dia 4 d'octubre, a les 13 hores, tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'Escola, la presentació del Projecte Rossinyol Barcelona; projecte que l'EEBE ha recolzat des del seu inici.

Serveis Solidaris desenvolupa aquest projecte de mentoria entre estudiantat universitari voluntari i nois i noies preadolescents per afavorir la cohesió social i la igualtat d’oportunitats, així com l’intercanvi i el foment de la multiculturalitat, la descoberta i la responsabilitat a l’estudiantat universitari.

La participació en aquest projecte permet obtenir el reconeixement de 4 ECTS d'extensió universitària.
Podeu trobar més informació al següent vídeo.

No perdis l'oportunitat de formar-ne part! Marca la diferència en la vida dels nois i noies dels nostres barris!