OPAE-2019-2020-37-PRODUCCIÓ-(METALIC SOLUCIONS 3000, S.L.)

METALIC SOLUTIONS 3000, S.L.

Fabricació de components (elèctrics, electrònics i mecànics

Mecanitzat

MARGA REQUENA

marga@adinsol.com

c/Vallés, 4

Santa Perpetua de Mogoda

Departament

producció

Controlar el correcte funcionament de les línies d'embutició en relació a les matrius i línies d'acabat. - Realitzar totes les intervencions de maquinària i matriceria tant preventives com correctives de les matrius, premses i línies d'acabat. - Assegurar que la maquinària compleix totes les seves funcions de seguretat a nivell de protecció. - Tasques de recolzament a altres companys de manteniment i procés. - Atendre qualsevol sol·licitud de reparació que formulin els maquinistes de torn, o el seu responsable immediat de la planta. - Ajustar matrius i maquinària exclusiva de precisió. - Realització de canvis de models i ajust de paràmetres. - Ajust, muntatge, tallant i embutidor i altres operacions de premses. - Verificació i control de qualitat del producte, manteniment i neteja del lloc de treball.

Grau en Enginyeria de Materials, Grau en Enginyeria Elèctrica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Grau en Enginyeria Mecànica

És aconsellable tenir experiència en mecànica de manteniment i haver treballat amb màquines eines.

30/12/2019 18:00

Control de seguretat