OPAE-2022-2023-14-CONSULTORIA-(ONSEN ENERGIA)

rrhh@grupotrebolenergia.es

Sant Joan Despí

Consultoria

Empresa del Grup Trébol Energia precisa incorporar un perfil d’Enginyer de l'Energia per a la posició de consultor/a energètic (junior).
Onsen es una consultoria energètica centrada en reduïr el consum energètic mitjançant assessorament tècnic, especialitzat, professional i compromès. Ajudant als seus clients a estalviar diners mitjançant la gestió integral de l'energia (reducció consum, autogeneració amb energies renovables i optimització dels preus de subministre elèctric).

Necessitem incorporar un perfil junior per realitzar inicialment conveni de pràctiques i posteriorment que pugui formar part de la plantilla. Es posició amb continuïtat dins l'empresa.

L'objectiu es que aquest estudiant es converteixi en un gestor energètic i les funcions inicials a realitzar seran la gestió dels sistemes de monitorització, gestió i seguiments de consums energètics, comunicacions industrials i informes de seguiment.

Estem pensant en un perfil d’Enginyer de l'Energia, tot i que estem oberts a altres especialitats relacionades sempre i que es tigui una vocació per el sector energètic.

Grau en Enginyeria de l'Energia, Doble titulació grau en Enginyeria de l'Energia / grau en Enginyeria Elèctrica

Seria ideal un perfil amb formació en Autocad, coneixements elèctrics i dibuix industrial.

Competencialment pensem en una persona amb capacitat d'aprenentatge, iniciativa i proactivitat, capacitat de gestió de projectes i treball en equip.

Matí

8h/h