Formulari d'Inscripció a la Jornada de Portes Obertes Virtual de l'EEBE - divendres 30 d'abril

logo-eebe

Has triat el formulari per inscriure't a la Jornada de Portes Obertes virtual  de  l'EEBE del divendres 30 d'abril

Per assistir-hi és necessari ser major de 14 anys. El dia de la sessió, rebràs per correu electrònic les indicacions per a poder unir-te a la sessió online.

• Benvinguda i presentació de l'EEBE
  • Presentació dels graus
  • Torn obert de preguntes (recollides al xat)

Durada prevista: 1.30 h.

A quina sessió vols assistir?
Vols rebre informació de la residència Xior del Campus?

Responsable del tractament

Universitat Politècnica de Catalunya

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

promocio.eebe@upc.edu

Dades de contacte del delegat de protecció de dades

Universitat Politècnica de Catalunya

Finalitats del tractament

F006 Organització de seminaris, congressos, jornades i cursos. (consentiment)

Informació sobre l'oferta d'estudis de la UPC (comunicacions comercials per mitjans electrònics), i enquesta de satisfacció en la incorporació al món universitari. Jornada de Portes Obertes Virtuals de l'EEBE any 2020

Legitimació

Basat en el consentiment que se li sol·licita, pot retirar el seu consentiment posant-se en contacte amb el responsable del tractament

Destinataris

El vostre nom i cognoms o identificador a la sessió serà visible a la resta de participants en el moment d’assistir a la sessió mitjançant Hangouts Meet de G Suite. La vostra imatge i/o veu serà accessible a la resta de participants en el cas que activeu la càmera i/o micròfon en el moment d’assistir a la sessió mitjançant Hangouts Meet de G Suite. Farem servir una infraestructura virtual d’acord amb un model de computació en el núvol a través de Google i a l'empara de l'acord EUUS Privacy Shield. Les vostres dades no se cediran a tercers, tret que sigui d’obligació legal.

Drets de les persones

Sol·licitar l'accés, la rectificació o supressió, la limitació del tractament. Oposar-se al tractament. Portabilitat de les dades.

Termini de conservació

Mentre sigui necessari per a qualsevol dels propòsits que es descriuen a la nostra política de conservació.

Reclamació

Si no ha estat satisfet l'exercici dels vostres drets, podeu presentar una reclamació davant l'APDCAT: apdcat.gencat.cat