Laboratori d'Instrumentació Química

Ubicació: Situat a A4.7

Descripcio

Descripció

Permet que l'estudiantat consolidi els seus coneixements fonamentals d'estequiometria, cinètica de l'equilibri de sistemes complexos amb reaccions químiques múltiples. L’ estudiantat aprendrà a solucionar problemes relacionats amb sistemes aquosos en equilibri, síntesi i purificació de compostos orgànics, determinació i estimació de propietats físico-químiques, càlcul cinètic, etc. aplicant tècniques de síntesi química i anàlisi instrumental.

Equipament

Entre l'equipament del laboratori cal destacar l’equipament analític (càmera de llum UV, cromatografia líquida (HPLC), espectrofotòmetre d’absorció atòmica, espectrofotòmetre UV-VIS, espectrofotòmetre d’infrarroig (FTIR) i punt de fusió) així com altre equipament complementari (balances analítiques i granatàries, conductímetres, rotavapor, phmetres, etc.)

arxivat sota: