Laboratori de Sistemes Elèctrics

Ubicació: Situat a A4.31

Descripcio

Descripció

Espai d'ús comú per a totes les titulacions de graus que s'imparteixen en el centre, disposa de 9 llocs de treball (ocupació màxima 16 estudiants).

En les pràctiques es pretén que l'estudiantat conegui els fonaments i aprenguin l'ús dels instruments de laboratori més habituals i s'iniciï en l'aprenentatge de tècniques d'adquisició i anàlisi de dades, en el muntatge, mesura, anàlisis, modelització i simulació de circuits i dispositius elèctrics (a un nivell bàsic en l’assignatura de “Sistemes Elèctrics” i més avançat a l’assignatura de “Circuits i Senyals”).

Assignatures

Equipament

Oscil·loscopi digital TEKTRONIX TBS1052B-EDU, Font d'alimentació triple de continua ISO-TECH IPS-3303,Font d'alimentació d'alterna monofàsica, Generador de funcions ISO-TECH GFG-8255A, Wattímetre analògic MERAMultímetre digital ISO-TECH IDM-73, Multímetre digital AD INSTRUMENTS AD9805A, Multímetre digital AD INSTRUMENTS AD71B, Sonda de corrent AC per a multímetre CHAUVIN ARNOUX MINI 05, Sonda de corrent DC/AC per a oscil·loscopi PICO TA018, Ordinador.

Cal destacar entre l'instrumental, l'oscil·loscopi digital TEKTRONIX TBS1052B-EDU. Es tracta d'un model adaptat per a la formació. L'instrument permet mostrar sobre la pantalla el tutorial que guiarà a l'estudiantat durant el desenvolupament de l'experiència. També cal destacar l'analitzador de xarxes i d'harmònics AD INSTRUMENTS AD6830, aparell àmpliament utilitzat en enginyeries per a l'avaluació de la qualitat del subministrament i consum elèctric.

arxivat sota: