Serveis TIC per a la docència i el treball en remot

En aquesta pàgina trobaràs un recull d'eines i enllaços per a poder seguir la docència i el treball en remot per al PDI i el PAS.

Com podeu contactar amb els ServeisTIC del Campus Diagonal Besòs?

Malgrat les mesures excepcionals provocades pel COVID-19 els ServeisTIC del CDB seguim treballant per vosaltres encara que sigui no presencialment, com podeu contactar-nos?

• Fes-nos arribar la teva demanda aquí (*)
  • Des de la teva bústia UPC, envia'ns un correu a serveistic.cdb@upc.edu
  • Per telèfon, trucant al 934137460 (37460 si truqueu des del vostre PC amb un emulador software de telèfon UPC, softphone)

(*) Us preguem que feu servir prioritàriament les opcions telemàtiques de tiquet o correu electrònic

ATENeA és el campus virtual de la UPC i la plataforma en línia preferent per a la docència no presencial a la nostra universitat.
Per accedir-hi hauràs d'autentificar-te amb el teu usuari i contrasenya de les intranets UPC.

Els estudiants de l'EEBE poden aconseguir una llicència de SolidWorks. Per obtenir el codi SEK caldrà consultar-ho amb el seu professor.

Altra informació relacionada amb SolidWorks:

Amb la crisi del COVID-19 els serveisTIC del CDB hem posat a la vostra disposició les següents aplicacions virtualitzades:
  • Aspen Batch Process Developer
  • Aspen Hysys
  • Aspen Plus
  • CFAST
  • Excel 2016
  • MestReC
  • SMOKEVIEW
  • Spectra Analysis
  • Unisim Design R440
  • VMGSim
  • WinEva8
Requereix tenir la VPN de la UPC, UPClink, per accedir al servei. Podeu fer-les anar seguint les instruccions indicades aquí.
Dintre d'aquest apartat anirem posant les respostes a les vostres preguntes més freqüents, us animem a fer servir l'ajuda dels productes Google.
  • Com accedeixo als serveis? GSuite és la suite de Google formada per Gmail, Drive, Calendar, Meet, etc. Donat que no tothom té la seva bústia UPC migrada a Gmail et recomanem que per accedir als serveis de Google vagis al Meet per exemple i miris d'entrar amb la teva adreça UPC (nom.usuari@upc.edu). Així Google reconeixerà que formes part de la UPC i si no estàs validat et redreçarà al sistema de validaciò únic de la UPC. Allà, un cop introdueixis el teu nom d'usuari i password, ja podràs fer servir qualsevol dels aplicatius de GSuite inclòs el Gmail si la teva bústia ja ha estat migrada.
  • Quina capacitat d'emmagatzematge tinc? Segons GSuite per a centres educatius no hi ha límit en Gmail, Drive i Fotos.
  • Sessions de formació de GSuite de l'ICE
  • No és res d'aixo? Preguntes freqüents GSuite per a Educació
  • Com donar format als missatges? Els salts de línia els pots fer amb SHIFT+ENTER, per negretes, cursives i demés mira’t l’ajuda.
  • No és res d'aixo? Ajuda de Chat

Si encara no la coneixes et recomanem que li donis un cop d'ull a la pàgina institucional pel treball en remot creada pel PDI i pel PAS.