Documentació per a la matrícula per canvi d'universitat / estudis

Documentació per la via d'accés de canvi d'universitat/estudis:

Estudiantat de la UPC:

• És necessari haver sol·licitat el trasllat d'expedient al centre d'origen però no cal aportar cap document.

Estudiantat de fora de la UPC:

• Taxa de Trasllat d'expedient (l'has de sol·licitar al teu centre d'origen).
  • Estudiantat amb nacionalitat espanyola: DNI.
  • Estudiantat amb nacionalitat estrangera: original i fotocòpia del NIE i del passaport. Si encara no disposeu del NIE, caldrà aportar la fotocòpia de la sol·licitud. En aquest cas el NIE s'haurà de lliurar com a màxim 3 mesos més tard de la data de la matrícula.
Podeu fer arribar el document prèviament o amb posterioritat a la matrícula, per correu postal o a través d'un tiquet a DEMANA EEBE al centre o presencialment a l’inici del curs.

Descomptes de matrícula:

Consulta descomptes de matrícula

Ordre SEPA: En cas de voler domiciliar la matrícula:

• Ordre SEPA: Consulteu com tramitar-ho
  • Els estudiants/es de cursos anteriors que tinguin operatiu l'ordre SEPA a e-Secretaria, no cal que facin cap tràmit addicional exceptuant que vulguin canviar de compte bancari.
  • En cas de no realitzar aquest tràmit abans de la matrícula, haureu de matricular-vos de manera ordinària (pagament en efectiu) i posteriorment, si escau, sol·licitar la modificació de pagament de la matrícula.